Veelgestelde vragen

1. Welke maat fiets heb ik nodig?

Klik hier voor onze maattabel

2. Hoe bestellen?

Dit is heel gemakkelijk. Je maakt een account aan met eigen login en paswoord.

Voor de items die je wil bestellen, dien je enkel deze te selecteren die je wil kopen en op de knop “kopen” duwen. Hierna gaat het product automatisch naar uw winkelmand. Vanuit de winkelmand kan u klikken op de knop “afrekenen” en word u door volgende stappen geleid.

Bekijk winkelmand – bevestig winkelmand – vul uw persoonlijke gegevens in – afrekenen.

Van zodra uw bestelling geplaatst is krijgt u een bevestigingsmail van uw bestelling.

3. Hoe leveringen ontvangen?

Leveringen gebeuren met een pakjesdienst. U zal een track & trace mail ontvangen. U kan dan de gewenste levertijd of methode kiezen die u wenst.

4. Waar kan ik mijn fiets afhalen?

Afhalen van uw gekochte fiets is mogelijk, dit op afspraak. Uw fiets kan ook gemonteerd en rijklaar geleverd worden door één van onze medewerkers op het door u gekozen adres (Enkel België). Kosteloos 20km rond postcode 1500. Afhankelijk van de afstand kunnen er kosten aangerekend worden, die u op voorhand gecommuniceerd zullen worden.

5. Hoe kan ik een product retourneren?

Indien u een product wenst te retourneren dient u op onze website het retour document in te vullen. Vergeet niet op de knop “verzenden” te drukken. Alle producten die u wenst terug te retourneren dienen onbeschadigd en in de originele verpakking te zitten, met alle toebehoren. Uiteraard nemen we gebruikte producten, gedragen kledij en etenswaren niet retour. Hou er rekening mee dat dit kosten voor u met zich kan meebrengen, alsook waardevermindering bij terugbetaling van het product.

Waardevermindering omvat o.a. volgende punten: Alle beschadiging van originele verpakking (krassen, vuil, gebruik sporen, …), verscheurde en ontbrekenden folies en zakjes.